Wys³any: 2013-08-31, 09:51 pro¶ba o pomoc w realizacji badañ o kolekcjonerstwie
witam!
jestem studentk± Animacji Spo³eczno - Kulturalnej w Cieszynie i prowadzê badania do mojej pracy magisterskiej dotycz±cej zjawiska kolekcjonerstwa. Je¿eli znajd± Pañstwo trochê wolnego czasu to bêdê wdziêczna za udzielenie odpowiedzi na pytania zawarte w niniejszej ankiecie -
Wys³any: 2013-08-31, 12:54
Rodzaj kolekcji: Korki od win, basset (kolekcja tematyczna), odznaki-herby miast polskich, naklejki z kodami krajów ( PL,D,RUS,...)
Popieram - ju¿ wype³ni³em.
A jak bêdziesz mia³a ju¿ wyniki Twej pracy zrób proszê opracowanie i zamie¶æ tutaj na Forum. Dobrze?
_________________ "Miar± cz³owieka jest bardziej jego hobby ni¿ zawód."
Robert Byrne (°ᴥ°)
Mam na wymianê . . Poszukujê
Wys³any: 2013-08-31, 22:41
Rodzaj kolekcji: P³yty cd i dvd wspó³czesne monetki-grosiki,figurki-szklane pieski, widokówki Wroc³aw, ksi±¿ki, modele okrêtów i ¿aglowców w butelce, niestemplowane znaczki z ca³ego ¶wiata z wizerunkiem The Beatles
Wys³any: 2013-08-31, 23:34
Rodzaj kolekcji: falerystyka - odznaki: pinsy, buttony, szpilki, agrafki, s³upki z nakrêtk± i inne...
Normalnie torpedy jeste¶my
Ja równie¿ meldujê wykonanie zadania!
_________________ Zbieram odznaki/przypinki (pins, buttons, szpilki, agrafki) muzeów, skansenów, parków, obozów koncentracyjnych i miejsc gdzie s± muzea, memoria³ów, oceanariów, zoo, z Syrenk± warszawsk±, naszywki z muzeów oraz piny Hard Rock Cafe. Odznak jest ju¿ 5 000 szt.
Je¶li posiadacie - proszê o kontakt!
Wypełnione :) Trzeba przyznać, że było sporo pisania ale też niektóre pytania skłaniają do refleksji. Co na przykłąd decyduje o tym, że jedne kolekcje - niekiedy bardzo "dorosłe" - porzucamy, a inne - niekiedy na pierwszy rzut oka infantylne - zostają z nami mimo upływu lat