Wys³any: 2015-03-22, 20:20 projekt fotograficzny o kolekcjonerach - Warszawa Rodzaj kolekcji: projekt fotograficzny o kolekcjonerach
Witajcie,
nazywam siê Marta Ko³odziejek i jestem studentk± III roku dziennikarstwa o spec. fotograficznej na Uniwersytecie Warszawskim. Jestem w trakcie tworzenia mojej pracy licencjackiej, na któr± bêdzie sk³ada³ siê projekt fotograficzny. Tematem mojej pracy s± kolekcjonerzy.
Kilka s³ów o dyplomie:
Docelowo projekt bêdzie sk³ada³ siê z 40 zdjêæ, ka¿de z nich bêdzie po¶wiêcone innemu kolekcjonerowi. Na zdjêciu bêdzie znajdowa³a siê osoba wraz ze swoj± wyeksponowan± kolekcj±.
Dotychczas w projekcie wziê³o udzia³ ju¿ kilkana¶cie osób, s± to m.in. kolekcjonerzy instrumentów, obrazów, kubków, zabawek, cukrów czy znaczków samochodowych.
Ca³y czas jestem w trakcie poszukiwania nowych bohaterów: st±d mój post tutaj.
Czy s± w¶ród Was kolekcjonerzy z Warszawy, którzy chcieliby wzi±æ udzia³ w projekcie ?
Chêtnie odpowiem na pytania, je¶li tylko siê pojawi± :)
Wys³any: 2015-03-22, 20:55
Rodzaj kolekcji: falerystyka - odznaki: pinsy, buttony, szpilki, agrafki, s³upki z nakrêtk± i inne...
Witaj Marta.
Jestem z Warszawy a kolekcjonujê odznaki
Mam jedn± tablicê z odznakami - mo¿e przyda siê do Twojego projektu?
Nie wiem czy moja buzia nie popsuje samej kolekcji ale mo¿emy zaryzykowaæ...
_________________ Zbieram odznaki/przypinki (pins, buttons, szpilki, agrafki) muzeów, skansenów, parków, obozów koncentracyjnych i miejsc gdzie s± muzea, memoria³ów, oceanariów, zoo, z Syrenk± warszawsk±, naszywki z muzeów oraz piny Hard Rock Cafe. Odznak jest ju¿ 5 000 szt.
Je¶li posiadacie - proszê o kontakt!
Wys³any: 2015-03-22, 22:01
Rodzaj kolekcji: P³yty cd i dvd wspó³czesne monetki-grosiki,figurki-szklane pieski, widokówki Wroc³aw, ksi±¿ki, modele okrêtów i ¿aglowców w butelce, niestemplowane znaczki z ca³ego ¶wiata z wizerunkiem The Beatles