Collections.pl używa cookies w celu ułatwienia użytkownikom korzystania z witryny, do tworzenia anonimowych statystyk oraz w celach reklamowych.

Jeżeli nie blokujesz cookies poprzez ustawienia swojej przeglądarki, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisywanie w pamięci urządzenia.

Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.

OK
Forum Kolekcjonerów Rzeczy Najróżniejszych Strona Główna Forum Kolekcjonerów Rzeczy Najróżniejszych

Tu Twoja kolekcja nabierze rumieńców!

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: jaqubowski

Autor Wiadomość
Jaqubowski
jaqubowski 

Poland

Wysłany: 2011-01-29, 15:22   Jaqubowski
  Rodzaj kolekcji: puszki po piwie

Cześć, mam na imię Dawid i mieszkam w Pleszewie, a studiuję w Poznaniu.
Mimo, że na forum jestem już "dłuższą chwilę", to jakoś nigdy nie zebrałem się by się przedstawić (być może mój błąd - ale już go naprawiam).
Zbieram puszki po piwie - wszelkiej maści. Interesuje mnie każdy kraj. Choć z racji zamieszkania mam głównie puszki polskie.
Puszki zbieram od 2004 roku. Obecnie mam ich 2500 sztuk, w tym około połowa z Polski.

Prowadzę szereg wymian zagranicznych, dlatego jestem zainteresowany masową ilością polskich puszek (bo wiadomo, że za granicą puszki dla nas popularne - u nich są cenione). Na zagraniczne wymiany potrzebne są mi także puszki po napojach (typu coca cola, fanta, pepsi inne) oraz po energetykach.

Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą ze mną (wymianą) bądź pozbywasz się starej kolekcji zachęcam do kontaktu - na pewno się dogadamy.

Pozdrawiam :)

Pomóż głodnym dzieciom - Kliknij w brzuszek pajacyka!
natala-figlara
[Usunięty]

Wysłany: 2011-01-29, 15:56   

Witaj na forum kolego ;]

życzę wielu udanych wymian!

pozdrawiam, Natalia

gilus32 

Poland

Wysłany: 2011-01-29, 19:00   
  Rodzaj kolekcji: Autografy, pocztówki

Witam na Forum!
Może coś z tych rzeczy: http://collections.pl/off...-90-vt11702.htm lub http://collections.pl/off...-90-vt11703.htm
Pozdrawiam,
Gilus32